«Το Κορίτσι και το Αγόρι μέσα στο Σπίτι» του Μπενσουσάν Χαν



Μετά τις sold out παραστάσεις στο Μπενσουσάν Χαν (Εδέσσης 6, 'Ανω Λαδάδικα) το χειμώνα που μας πέρασε, «Το Κορίτσι και το Αγόρι μέσα στο Σπίτι» ανοίγουν ξανά τις λυπημένες πόρτες του για τέσσερις μόνο παραστάσεις – επισκέψεις.


Παραστάσεις:
Πέμπτη 15 Ιουνίου στις 21:00 Το Κορίτσι μέσα στο Σπίτι
Παρασκευή 16 Ιουνίου στις 21:00 Το Αγόρι μέσα στο Σπίτι
Σάββατο 17 Ιουνίου στις 21:00 Το Κορίτσι μέσα στο Σπίτι
Κυριακή 18 Ιουνίου στις 21:00 Το Αγόρι μέσα στο Σπίτι

Μπενσουσάν Χαν Εδέσσης 6 ('Ανω Λαδάδικα)
Γενική είσοδος: 10 ευρώ
Αριθμός θεατών αυστηρά 30
Τηλέφωνο κρατήσεων: 6936536383
Διάρκεια παραστάσεων: 60 λεπτά


Σύλληψη - Σκηνοθεσία: Βαρβάρα Δουμανίδου
Κείμενο: Μαρία Ράπτη
Αγόρι: Δημήτρης Βασιλειάδης
Κορίτσι: Βαρβάρα Δουμανίδου
Βοηθός σκηνοθέτη: Δημήτρης Βασιλειάδης
Σκηνικά αντικείμενα: Ανθοπωλείο Μη Με Λησμόνει
Σχεδιασμός κοστουμιού: Κατερίνα Αμπρικίδου
Κατασκευή κοστουμιού: Μάγδα Παπανικολάου
Αφίσα: Φωτεινή Φιλοξενίδου
Φωτογραφίες: Νίκος Γκάρας
Promo trailer: Τόμης Βρακάς


Θέατρο του 'Αλλοτε
''Το Κορίτσι μέσα στο Σπίτι''
(Σκοτεινός Ερωτικός Μονόλογος)
Και τώρα θα μείνω για πάντα εδώ. Σε αυτό το σπίτι. Ελπίζω μόνο πως κάποτε θα πέσει και θα με θάψει στα συντρίμμια του και θα ησυχάσω. Όταν συμβεί αυτό, σας παρακαλώ να μη με μετακινήσετε. Μην πειράξετε τίποτα, ούτε το παραμικρό κομματάκι σκόνης. Αφήστε με έτσι, με το σπίτι πάνω μου και ξεχάστε με, ξεχάστε με για πάντα... Κι αν ποτέ δείτε εκείνον, αν κάποτε, σε κάποιο παράξενο μέρος συναντήσετε εκείνον που έχει το σημάδι απ’ το αστέρι, να του πείτε πως εγώ είμαι εδώ, στο σπίτι μας.
Να του πείτε πως προσπαθώ να τον φτάσω αλλά δεν μπορώ να τον βρω, γιατί έχω παγιδευτεί κάπου ενδιάμεσα και δεν ξέρω που ακριβώς είμαι… Να του πείτε ότι ποτίζω τον έρωτα, όπως εκείνος πότιζε κάποτε το γιασεμί μας κι ότι τον ποτίζω με το αίμα μου. Και να του πείτε ότι θα τον βρω, ότι κάποια στιγμή θα τον ξαναβρώ. Και ότι τότε θα έχω έτοιμο το τσάι γιασεμί και τον πόθο που ζέσταινε κάποτε το χιόνι... Κι έναν θάνατο για μπορεί να με αγαπάει για πάντα…
Για περισσότερο κι από όσο ζουν τα’ αστέρια.

Το Αγόρι μέσα στο Σπίτι
(Σκοτεινός Ερωτικός Μονόλογος)
''Δεν μου αρέσει που είστε εδώ. Δεν είναι ευγενικό, το ξέρω, άλλωστε εκείνη σας καλεί κάθε φορά, αλλά δεν μου αρέσει που είστε εδώ. Η παρουσία σας σ’ αυτό το σπίτι επιβεβαιώνει απλώς την απόλυτη μοναξιά της. Επιβεβαιώνει την απόλυτη απουσία μου. Κάνει πιο πραγματικό αυτό που συνέβη κι έτσι κάθε φορά που έρχεστε εδώ, εγώ το ζω κάθε φορά, πάλι και πάλι. Πόση καταδίκη μπορεί να αντέξει ένας άνθρωπος; Πόση κόλαση μπορούμε να στηρίξουμε στη ραχοκοκαλιά μας; Σας το λέω εγώ: άπειρη. Στη πραγματικότητα δεν έχουμε όρια, γιατί δεν έχουμε, δυστυχώς, καμία επιλογή. Δεν υπάρχει μέτρο, ούτε τέλος για τη φρίκη.
Δεν υπάρχει τέλος για τον πόνο.''

(Σας ενημερώνουμε πως η παράσταση είναι διαδραστική και οι θεατές παρακολουθούν όρθιοι και περιηγούμενοι στα δωμάτια του Μπενσουσάν)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου